Autor: Michał Culepa
Dodano: 26 listopada 2009
Pytanie:
Zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników wynagrodzenie jest płatne raz w miesiącu a termin wypłaty wynagrodzenia ustalono do 9 dnia następnego miesiąca. Podpisujemy z naszymi pracownikami umowy na czas określony np. do 20 dnia kolejnego miesiąca. Czy możemy wypłacić wynagrodzenie w dniu rozwiązania umowy, czy też powinniśmy to zrobić 9 dnia następnego miesiąca? Jak ewentualnie zmienić zapis w regulaminie?
Pozostało jeszcze 73% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Michał Culepa
Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.