Sprawdź, jak w świetle wyjaśnień Państwowej Inspekcji Pracy powinien postąpić pracodawca w przypadku, gdy w wyniku powodzi utracił dokumenty pracownicze. W jaki sposób ma uwiarygodnić fakt, że powódź zniszczyła taką dokumentację.
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
Polecamy też:
Orzeczenie lekarskie – kopia czy oryginał w aktach osobowych pracownika
0% VAT i rozliczenia podatków dochodowych w związku z pomocą dla powodzian - przykłady
Przedsiębiorcy dotknięci powodzią mogą później opłacić składki ZUS
Czy w świadectwie pracy należy wykazać okres wypłaty wynagrodzenia chorobowego
Krajowa Izba Doradców Podatkowych (KIDP) wspólnie z Pracodawcami Rzeczpospolitej Polskiej podjęła inicjatywę przeprowadzenia badania ankietowego dotyczącego praktyki wszczynania postępowań karnych skarbowych i stosowania w następstwie tego art. 70 § 6 pkt 1 Ordynacji podatkowej. Badanie ma dostarczyć informacji, czy praktyka KAS w tej materii uległa zmianie w ostatnich latach.
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
Sprawdź też:
Resort finansów nie wyklucza zmian w zakresie przedawnienia zobowiązań podatkowych
Fiskus wysyła nieformalne listy do podatników - jest reakcja RPO
Nowy wykaz należności, które trzeba regulować na mikrorachunek podatkowy już obowiązuje
Kary za przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe w 2024 roku będą wyższe
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.