Pytanie:
Spółka istnieje od kilu lat. W latach 2004-2006 w spółce tworzony był ZFŚS i odprowadzano odpisy. W 2011 r. zatrudnienie w spółce spadło poniżej 20 osób. Do końca czerwca 2011 r. obowiązywał regulamin wynagradzania, z którego wynikało, że nie tworzy się ZFŚS i nie wypłaca się świadczeń urlopowych. Czy po wycofaniu regulaminu wynagradzania (z datą 1 lipca 2011 r.) spółka ma obowiązek poinformować pracowników o niewypłacaniu świadczeń urlopowych? Czy takie zawiadomienie będzie skuteczne?
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo