Jak zorganizować pracę, gdy firma funkcjonuje w soboty?

Autor: Bartosz Miszewski

Dodano: 21 sierpnia 2009
Pytanie: Pracownicy naszej firmy pracują w soboty. W soboty sklep jest czynny 4 godziny. W zamian za to dostają w tygodniu dzień wolny- całe 8 godzin. Problem pojawia się, jeżeli wykorzystują w sobotę urlop. Jak mam ten dzień liczyć - jako dzień czy jako cztery godziny?  Czy postępuję prawidłowo licząc im sobotę, jako dzień urlopu? Czy informację, że sobota jest u nas dniem pracującym powinnam pracownikom przekazać w konkretnej formie pisemnej? 

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo

Autor: Bartosz Miszewski

Prawnik, specjalista prawa pracy, w latach 2000-2006 inspektor Państwowej Inspekcji Pracy
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz