Dwie umowy zlecenia z jedną firmą

Mariusz Pigulski

Autor: Mariusz Pigulski

Dodano: 14 listopada 2011
Pytanie:  Chcę podpisać z zleceniobiorcą umowę zlecenia na 100 zł, a następną na 2.000 zł. Czy od dwóch umów muszę zapłacić składki ZUS? Czy mogę wybrać, od której chciałbyś zapłacić? Kto dokonuje takiego wyboru pracodawca, czy pracownik? Czy do tego potrzebne jest oświadczenie pracownika?

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Mariusz Pigulski

Autor: Mariusz Pigulski

Mariusz Pigulski - specjalista z dziedziny kadrowo-płacowej, posiadający ponad 20-letnie doświadczenie. Absolwent Podyplomowego Studium Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania: wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz