Regulamin pracy to wewnętrzny akt prawny, który ustala organizację i porządek w procesie pracy, związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników. Z tekstu dowiesz się, kto ma obowiązek ustalić regulamin pracy, kiedy nie wprowadza się regulaminu pracy, a także jakie postanowienia powinien zawierać regulamin pracy. W tekście znajdziesz również przykładowe zapisy.
Pytanie: Zatrudniamy pracownika od 8 października 2007 r. na pełny etat, podstawowe wynagrodzenie wynosi 1.126 zł. Pracownik zachorował w styczniu i był od 11 stycznia do 14 stycznia 2008 r. na zwolnieniu lekarskim. Następnie od 23 stycznia do 27 stycznia 2008 r. przebywał na urlopie wypoczynkowym. Jak obliczyć wynagrodzenie za urlop? Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip