Czy osoby zatrudnione na umowę zlecenia należy zgłosić do ZUS?

Autor: Beata Pawłowska

Dodano: 22 sierpnia 2007
Dokument archiwalny

Pytanie: Nowo powstała firma planuje zatrudnić osobę pracującą w innym zakładzie pracy na umowę o pracę oraz osoby na umowy zlecenia. Czy należy zgłosić te osoby do ZUS? Jeżeli tak, to jakie oświadczenia należy uzyskać od tych osób, jeżeli są to osoby uczące się? Jakie obowiązki wobec ZUS miałaby firma, zatrudniając te osoby? Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz