Pytanie:
Moje pytanie dotyczy pracownika, który jest zatrudniony w dwóch różnych firmach na część etatu. W jednej z nich ma podwyższone koszty uzyskania przychodu (139,06 zł - miesiąc) i ulgę (46,33 zł - miesiąc). W drugiej firmie ma koszty uzyskania przychodu (111,25 zł - miesiąc), ale nie ma ulgi. Czy pracownik może w tej drugiej firmie zrzec się kosztów uzyskania przychodu? Jeśli tak, to co powinien przekazać pracodawcy?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej