Pytanie:
Spółka prowadzi działalność archiwów (91.01.B), która polega na przechowywaniu dokumentacji zlikwidowanych przedsiębiorstw i wydawaniu m.in. zaświadczeń o okresach zatrudnienia i osiągniętych dochodach byłym pracownikom tych firm. Zaświadczenia wydawane są często z fotokopią oryginału dokumentu (przechowywanego w archiwum), potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zaświadczenia wydawane są za opłatą, zgodnie z cennikiem. Czy taką działalność należy zakwalifikować jako działalność archiwów, czy raczej tworzenie fotokopii (82.19.Z)?
Pozostało jeszcze 63% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego