Pytanie:
Spółka jawna otrzymała subwencję finansową z PFR z tarczy finansowej na pokrycie kosztów prowadzonej działalności. Spłata subwencji rozpocznie się 13 miesiąca od wypłaty, spłata w 24 ratach. Istnieje możliwość częściowego umorzenia przez PFR po spełnieniu odpowiednich warunków. W jaki sposób zaksięgować wpływ subwencji na konto? Czy taka subwencja stanowi przychód podatkowy w miesiącu otrzymania? Spółka zwróciła się również o dopłatę do wynagrodzeń z FP oraz z urzędu wojewódzkiego (nie ma jeszcze decyzji o przyznaniu) czy ewentualne dopłaty będą stanowić przychód podatkowy?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.