Wydatki na promocję inwestycji nie zwiększają wartości środka trwałego

Barbara Jarosz

Autor: Barbara Jarosz

Dodano: 12 lipca 2016
Pytanie:  W 2015 roku jednostka budżetowa poniosła koszty na modernizację śluz, które są na stanie środków trwałych. W ramach wydatków jednostka realizująca projekt ponosiła wydatki na promocję inwestycji, np. spoty i materiały reklamowe, artykuły prasowe. Czy ponoszone koszty promocji zwiększają wartość środka trwałego?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Barbara Jarosz

Autor: Barbara Jarosz

główna księgowa jednostki budżetowej, posiada certyfikat MF, wieloletni praktyk
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz