Równoważny system czasu pracy - jak prawidłowo zapisać go w regulaminie

Autor: Ewa Krysztofiuk

Dodano: 25 stycznia 2010
Pytanie: Firma posiada sklep i bar. Dla pracowników baru chcielibyśmy wprowadzić równoważny system czasu pracy, bez określania w regulaminie pracy godzin rozpoczynania i kończenia pracy. Czy zamiast tego moglibyśmy zapisać w regulaminie: „pracownicy zatrudnieni w barze świadczą pracę w równoważnym systemie czasu pracy, godziny rozpoczęcia i kończenia pracy tej grupy pracowników określa sporządzany na każdy miesiąc harmonogram czasu pracy”. Czy taki zapis będzie prawidłowy?

Pozostało jeszcze 73% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz