Zakup nowego lokalu a rozliczenie podatku dochodowego od osób fizycznych, VAT oraz PCC

Autor: Maria Sarnacka

Dodano: 4 maja 2007
Dokument archiwalny

Pytanie: Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą: catering, gastronomia. Rozliczam się na PKPIR i jestem płatnikiem VAT. W styczniu 2007 r. zakupiłam nowy punkt gastronomiczny - firmę i podpisałem akt notarialny (środki trwałe 25.000, wyposażenie 20.000, 5 pracowników, lokal - wartość firmy 150.000 zł). Proszę o pilną odpowiedź, jak zewidencjonować, zaksięgować i rozliczyć podatkowo to zdarzenie. Czy ta czynność podlega PCC, jeżeli tak, to w jakiej wysokości i kto odprowadza: ja czy notariusz? – pyta przedsiębiorca z Mrągowa.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz