Działania przedsiębiorcy związane z wręczeniem produktów w celu utrzymania dobrych relacji handlowych to reklama. W związku z tym poniesione wydatki firma może zaliczyć do kosztów podatkowych.
Organ podatkowy uznał, że działania podatnika zmierzają do wykreowania pozytywnego obrazu spółki. Skąd się biorą kłopoty z rozróżnieniem wydatków reklamowych od reprezentacyjnych?
Odpowiada Aleksandra Plichtastarszy konsultant w firmie doradczej Accreo
Spółka ponosi niemałe koszty z tytułu funkcjonowania zarządu i rady nadzorczej, a jeśli jej wspólnicy decydują się robić coś więcej niż dbać o pomnażanie zainwestowanych środków, dochodzą również koszty związane z ich działaniami. Jednak nie każdy wydatek możesz zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Poznaj zasady rozliczania wydatków poniesionych na funkcjonowanie organów spółki i tak skalkuluj wynagrodzenia i świadczenia niepieniężne, aby jak najwięcej wydatków wliczyć w koszty. Z tego artykułu dowiesz się:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip