Przekazanie sprzętu kontrahentom nie jest uznawane za reprezentację

Dodano: 12 sierpnia 2013
Aleksandra Plichta, starszy konsultant w firmie doradczej Accreo

Działania przedsiębiorcy związane z wręczeniem produktów w celu utrzymania dobrych relacji handlowych to reklama. W związku z tym poniesione wydatki firma może zaliczyć do kosztów podatkowych.

Organ podatkowy uznał, że działania podatnika zmierzają do wykreowania pozytywnego obrazu spółki. Skąd się biorą kłopoty z rozróżnieniem wydatków reklamowych od reprezentacyjnych?

Odpowiada Aleksandra Plichta
starszy konsultant w firmie doradczej Accreo

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz