Komunikat w sprawie obsługi reklamacji w zakresie błędów popełnianych przez instytucje obsługujące wpłaty składek

Dodano: 12 lipca 2013

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od lipca 2013 r. obsługa reklamacji w zakresie błędów popełnianych przez instytucje obsługujące wpłaty składek, obejmujące zwrot wpłat przekazanych nadmiarowo, wpłat nienależnych oraz zwrot nadpłat powstałych  w wyniku ich przekazania, będzie realizowana w terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu, według właściwości miejscowej płatnika składek, na którego koncie została zaewidencjonowana wpłata.

Pozostało jeszcze 51% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz