Pytanie:
Firma zatrudnia 15 osób. Jedna z osób bezpośrednio po macierzyńskim poprosiła o dodatkowe 2 tygodnie urlopu dodatkowego macierzyńskiego. Co jako firma muszę zrobić? Jakie dokumenty wysłać do ZUS? Jak wygląda kwestia rozliczenia finansowego tych dwóch tygodni? Jak należy za tą osobę wypełnić raport miesięczny do ZUS? Czym w praktyce różni sie ten urlop dodatkowy macierzyński od zwykłego urlopu macierzyńskiego (urlopu = zasiłku)?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo