Pytanie:
Nasza firma przeszła w tym roku na zapłatę wynagrodzeń w dwóch etapach. W ostatnim dnu miesiąca mają płacone wynagrodzenia pracownicy administracyjni. Do 10. go następnego miesiąca pracownicy produkcyjni. Dział płac robi dwie listy płac. Lista płac za pracowników administracyjnych jest księgowana w bieżącym miesiącu, natomiast jak będzie w przypadku pracowników, którzy mają płacone 10. dnia miesiąca - kiedy można zaksięgować taką listę płac w miesiącu podlegającym rozliczeniu, czy w miesiącu zapłaty?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Mariusz Pigulski
Mariusz Pigulski - specjalista z dziedziny kadrowo-płacowej, posiadający ponad 20-letnie doświadczenie. Absolwent Podyplomowego Studium Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania: wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.