Pytanie:
Proszę o interpretację dotyczącą zakwalifikowania opłaty za wydanie pierwszego elektronicznego podpisu kwalifikowanego w jednostce budżetowej. W związku z objęciem nowych obowiązków wystąpiliśmy o zakup nowych zestawów kluczy do podpisu elektronicznego. Jak mamy zakwalifikować ten wydatek mając następujący opis na fakturze: „Zestaw CERTUM Standard do podpisu elektronicznego”. Dodam, że w skład wymienionego zestawu wchodzi karta, czytnik oraz certyfikat. Odnowienie istniejących już certyfikatów kwalifikujemy w paragrafie 4300 jako zakup usług. Czy prawidłowe jest zakwalifikowanie wydatku na pierwszy podpis w paragrafie 4210 jak zakup materiałów i wyposażenia, czy też powinien być zakwalifikowany w paragrafie 4300 jako zakup usług?
Pozostało jeszcze 69% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Grzegorz Magdziarz
Ekspert ds. rachunkowości i MSR/MSSF, biegły rewident, dyrektor finansowy w międzynarodowej firmie. Współpracuje z wydawnictwami: Wiedza i Praktyka, Nowe Standardy Sprawozdawczości, Infor.