Jak prawidłowo ujmować należności z tytułu dochodów budżetowych

Barbara Jarosz

Autor: Barbara Jarosz

Dodano: 10 kwietnia 2017
Pytanie:  Firma, budując żłobek, korzystała z prądu jednostki budżetowej. Jednostka wystawiła rachunek zgodnie ze wskazaniem podlicznika. Środki, które ewentualnie wpłyną od firmy (która upadła), zostaną przekazane gminie. Jak należy zaksięgować taki rachunek? W której pozycji w sprawozdaniach Rb-27S, Rb-N oraz w sprawozdaniach finansowych umieścić należności, jeśli wpłata nie wpłynie? Jak powinny odbywać się kolejne księgowania, począwszy od wystawienia rachunku do wykazywania należności albo ewentualnie ich zapłaty?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Barbara Jarosz

Autor: Barbara Jarosz

główna księgowa jednostki budżetowej, posiada certyfikat MF, wieloletni praktyk
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz