Ewidencja wyposażenia w SPOZ

Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Dodano: 26 lutego 2020
Pytanie:  Czy SPOZ podmiot leczniczy, jako jednostka sektora finansów publicznych, może jednorazowo spisywać koszty w miesiącu przyjęcia do użytkowania wszystkie meble i ich nie ewidencjonować? Obecnie w polityce rachunkowości mamy podział:
  1. od 700 do 1500 wyposażenie (ewidencja pozabilansowa) traktowane jak materiały, inwentarz;
  2. powyżej 1500 do 3500 niskocenne środki trwałe, inwentarz, amortyzacja jednorazowa;
  3. powyżej 3.500 środki trwałe.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz