Pytanie:
Jako jednostka budżetowa podległa powiatowi chcemy nieodpłatnie przekazać lub dokonać darowizny majątku ruchomego (niskocennego wyposażenia) fundacji. Przy zakupie wyposażenia księgowanie wyglądało następująco: Wn 013 Ma 201; zapłata za towar Wn 201 Ma 130; amortyzacja jednorazowa w miesiącu przyjęcia środków trwałych: Wn 401 Ma 072. Proszę o podpowiedź, jak będzie wyglądało u nas księgowanie? Czy wystarczy tylko Wn 072 Ma 013?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marta Banach
ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych