Dodatek mieszkaniowy za mieszkanie służbowe – faktura i księgowanie

Iwona Surowiec

Autor: Iwona Surowiec

Dodano: 12 września 2019
Pytanie:  W naszej jednostce opłata za mieszkanie służbowe jest dochodem, który odprowadzamy do JST. Otrzymaliśmy decyzje z MGOPS o przyznaniu dodatku mieszkaniowego pokrywającego część kosztów najmu. Dodatek mieszkaniowy będzie wpłacany na konto naszej jednostki. W jaki sposób powinniśmy wystawić teraz fakturę dla osoby zamieszkującej to mieszkanie? Na całość kosztów, czy już na różnicę wynikając z dopłaty? Czy powinniśmy wystawić jakiś dodatkowy dokument dla MGOPS?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Iwona Surowiec

Autor: Iwona Surowiec

główna księgowa w samorządowej jednostce budżetowej
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz