Pytanie:
Instytucja kultury zleciła firmie transportowej usługę przewiezienia zespołu na przegląd. Po wykonanej usłudze przewoźnik wystawił fakturę, ale zawyżył kilometry, według mapy powinno być 70 km a firma obciążyła IK za 140 km. Właściciel firmy jest nieuprzejmy i nie zgadza się, aby fakturę poprawić. W związku z negocjacjami z przewoźnikiem faktura jest już po terminie płatności. Co w takim przypadku Instytucja Kultury powinna zrobić?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.