Pytanie:
Czy kupując na portalu aukcyjnym używane segregatory do biura można zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów firmy? Nie otrzymaliśmy faktury za segregatory, czy można więc ten zakup udokumentować w inny sposób?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- W jaki sposób można udokumentować zakup używanych materiałów w celu zaliczenia wydatku w koszty firmy?
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 74% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego