Zakup używanych segregatorów w koszty firmy

Rafał Styczyński

Autor: Rafał Styczyński

Dodano: 15 lipca 2024
Pytanie: Czy kupując na portalu aukcyjnym używane segregatory do biura można zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów firmy? Nie otrzymaliśmy faktury za segregatory, czy można więc ten zakup udokumentować w inny sposób?
Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:

  • W jaki sposób można udokumentować zakup używanych materiałów w celu zaliczenia wydatku w koszty firmy?

Polecamy też:

Pozostało jeszcze 74% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Rafał Styczyński

Autor: Rafał Styczyński

Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz