Pytanie:
Moje pytanie dotyczy księgowania rozliczeń dotyczących delegacji i ryczałtów za noclegi pracowników. Prowadzimy KPiR metodą uproszczoną, wypłacamy wynagrodzenia i delegacje do 10. następnego miesiąca (taki zapis jest w regulaminie). Czy prawidłowo jest ujęcie tych delegacji, w miesiącu którego dotyczą? Przykładowo za luty, wypłacone w marcu i księgowane w lutym. Dodam jeszcze, że delegacje rozliczane są na początku następnego miesiąca.
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego