Księgowanie kosztów leasingu drukarki

Jakub Rychlik

Autor: Jakub Rychlik

Dodano: 25 lipca 2024
Pytanie: Podatnik VAT rozliczający się KPiR na zasadach ogólnych zakupił drukarkę w leasingu. Wystawiona została faktura początkowa (zakup drukarki wraz z ubezpieczeniem), a co miesiąc wystawiane są faktury na raty kapitałowe oraz raty odsetkowe. Jak księgować taki zakup drukarki?
Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:

  • Czy leasing oznacza „zakup” urządzenia, czy własność urządzenia przechodzi na kupującego?
  • Jak należy księgować zakup drukarki w leasingu?

Polecamy też:

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Jakub Rychlik

Autor: Jakub Rychlik

Doradca podatkowy (nr wpisu 11549), prawnik (absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW).
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz