Pytanie:
Wyliczając ekwiwalent za niewykorzystany urlop podobno powinnam uwzględnić koszty uzyskania przychodów. Czy faktycznie? Wyliczając wynagrodzenie za czas choroby - pracownik był chory cały miesiąc. Podobno nie wystąpią za taki miesiąc koszty uzyskania przychodu, jeśli nie było żadnego dnia pracy w miesiącu. Czy to prawda? Jak porównać te dwie sytuacje?
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej