Jak rozliczyć wydatki na organizację wigilii pracowniczej?

Dodano: 22 grudnia 2014
impreza firmowa

Przygotowanie spotkania świątecznego dla osób zatrudnionych ma na celu zintegrowanie pracowników z firmą i wzrost motywacji w zakresie wykonywania obowiązków, a tym samym lepszej efektywności powierzonych zadań. Czy organy podatkowe pozwalają zaliczać poniesione wydatki do kosztów podatkowych?

Organy podatkowe uznają, że organizacja wigilii pracowniczych skutkuje poprawą atmosfery pracy oraz stosunków między pracownikami.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz