Procedura postępowania po wypadku przy pracy

Autor: Ewa Krysztofiuk

Dodano: 11 lipca 2011
Dokument archiwalny
Pytanie: Spółka z o.o. zatrudniła od 23 maja br. robotników na umowę zlecenia. Spółka opłaca wszystkie składki do ZUS wraz z wypadkowym. 28 czerwca pracownik (zleceniobiorca) uległ wypadkowi (uraz lewego przedramienia) podczas wykonywania czynności zawartych w umowie. Pracownikowi została udzielona pierwsza pomoc przez pogotowie ratunkowe. Jaka jest procedura związana z uznaniem tego wypadku przez ZUS i otrzymania ewentualnego odszkodowania?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz