Zawieszenie działalności - czy trzeba zawiadomić urząd skarbowy?

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 21 stycznia 2019
Pytanie: Spółka z o.o., przygotowująca się do uruchomienia działalności, nie ma jeszcze dochodów. Wspólnicy postanowili jednak zawiesić działalność do momentu wyjaśnienia istniejących obecnie trudności. Czy należy o zawieszeniu działalności powiadomić naczelnika urzędu skarbowego? Spółka nie zatrudnia nikogo na podstawie umowy o pracę.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz