Pytanie:
Spółka z o.o. prowadzi działalność produkcyjną. Spółka opłaca zaliczki na podatek dochodowy w formie uproszczonej. Czy prawidłowym postępowaniem będzie ujmowanie w ciągu roku wszystkich poniesionych kosztów zużycia materiałów w koszty okresu, a po zakończeniu roku na dzień bilansowy (który jest równocześnie dniem kończącym rok podatkowy) sporządzenie remanentów wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz materiałów produkcyjnych i dokonanie korekty kosztów?
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Mariusz Olech
Prawnik z doświadczeniem w administracji skarbowej, dziennikarz. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentem podyplomowych studiów w zakresie Master of Business Administration. Wykładowca akademicki. Autor licznych publikacji z dziedziny podatków, prawa pracy i szeroko rozumianego prawa gospodarczego w czołowych polskich wydawnictwach.