Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Do 30 września br. trzeba udzielić pracownikom urlopu za poprzedni rok. Upewnij się, kiedy trzeba utworzyć rezerwy na niewykorzystane urlopy. Sprawdź przykłady ewidencji rachunkowej.
Rezerwa na niewykorzystane urlopy to, w świetle art. 39 ust. 2 ustawy o rachunkowości (dalej: uor), rozliczenie międzyokresowe bierne. Dotyczy ono bowiem podstawowej działalności operacyjnej jednostki i jest tworzone w związku z obowiązkiem wykonania w przyszłości świadczeń związanych z bieżącą działalnością na rzecz pracowników, w tym świadczeń emerytalnych.
Po przeczytaniu artykułu:
Sprawdź też:
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.