Pytanie:
Jesteśmy małą firmą za rok 2015 rok i lata poprzednie sporządzaliśmy pełną wersje rachunku zysków i strat oraz bilans. Za rok 2016 rok podjęto uchwałę o zastosowaniu uproszczeń i sporządzeniu sprawozdania zgodnie z załącznikiem nr 5 do ustawy o rachunkowości. W jaki sposób na nowych drukach mamy zestawić rachunek i bilans na 31 grudnia 2015 r. (zawierał więcej danych ) i na 31 grudnia 2016 r. Jak to technicznie ma wyglądać?
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.