Pytanie:
Zakupiliśmy w Play tableta na raty. Zgodnie z umową pełna cena urządzenia to 675,27 zł (nie otrzymaliśmy faktury na całość). Najpierw dokonaliśmy opłatę początkową w kwocie 84,87 zł. Teraz przyszła nam faktura na 1/24 kwoty urządzenia czyli 24,60 zł. Razem z opłatą abonamentową w kwocie 20 zł, czyli razem 44,60 zł. Takich faktur będę miała 24. Jak to ująć w księgowości, czy zgodnie z umową całą kwotą zaksięgować w grudniu 2015 r. jako wyposażenie zgodnie z naszym regulaminem? Czy każdą ratę na podstawie faktur księgować comiesięcznie w koszty i dopiero jak wszystko będzie spłacone na stan wyposażenia?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Grzegorz Magdziarz
Ekspert ds. rachunkowości i MSR/MSSF, biegły rewident, dyrektor finansowy w międzynarodowej firmie. Współpracuje z wydawnictwami: Wiedza i Praktyka, Nowe Standardy Sprawozdawczości, Infor.