Koszt niezapłacony w określonym terminie, przejściowo przestaje być kosztem uzyskania przychodów

Iwona Czauderna

Autor: Iwona Czauderna

Dodano: 6 lutego 2014
Pytanie: Firma prowadzi podatkową książkę przychodów i rozchodów. W październiku 2013 r. minął 60-cio dniowy termin płatności ustalony na fakturze. Po 30 dniach faktura zakupowa nadal nie została zapłacona i w związku z tym, w listopadzie 2013 r. została wyksięgowana z kosztów. Firma nie posiadała wolnych środków finansowych na zapłacenie zaległej faktury. Została ona uregulowana dopiero w styczniu 2014 r. Czy wartość faktury po zapłaceniu   będzie można zaksięgować z powrotem w koszty w styczniu 2014 r.?

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Iwona Czauderna

Autor: Iwona Czauderna

doradca podatkowy, prawnik. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego. Zdobyła doświadczenie zawodowe współpracując z podmiotami świadczącymi doradztwo podatkowe, a także jako pracownica organów podatkowych. Autorka licznych publikacji o tematyce podatkowej. Specjalizuje się w opodatkowaniu podmiotów gospodarczych
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz