Pytanie:
Firma prowadzi podatkową książkę przychodów i rozchodów. W październiku 2013 r. minął 60-cio dniowy termin płatności ustalony na fakturze. Po 30 dniach faktura zakupowa nadal nie została zapłacona i w związku z tym, w listopadzie 2013 r. została wyksięgowana z kosztów. Firma nie posiadała wolnych środków finansowych na zapłacenie zaległej faktury. Została ona uregulowana dopiero w styczniu 2014 r. Czy wartość faktury po zapłaceniu będzie można zaksięgować z powrotem w koszty w styczniu 2014 r.?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Iwona Czauderna
doradca podatkowy, prawnik. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego. Zdobyła doświadczenie zawodowe współpracując z podmiotami świadczącymi doradztwo podatkowe, a także jako pracownica organów podatkowych. Autorka licznych publikacji o tematyce podatkowej. Specjalizuje się w opodatkowaniu podmiotów gospodarczych