System zarządzania jakością jest nowatorskim podejściem do zarządzania całym przedsiębiorstwem, filozofią, której przyświeca generalna zasada - wyprodukowania i dostarczania klientowi jak najlepszego, niezawodnego towaru, którego oczekuje. Czy wiesz, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie przestawienie się na tę filozofię działania, jakie konkretne czynności musi podjąć, żeby można było powiedzieć, że z powodzeniem wdrożyła TQM (czyli - Total Quality Management)? Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, przeczytaj artykuł o SZJ, a dowiesz się m.in.:
Na czym polega wdrożenie w firmie TQM? Jaki jest cel wdrożenia TQM?
Jakie cele może Twoja firma osiągnąć, wdrażając metodę controllingu jakości?
Jakie 3 grupy kosztów jakości możesz wyróżnić w systemie zarządzania przez jakość?
Jakie w praktyce zadania musi spełniać kontroler jakości w przedsiębiorstwie?
Jakie zalety, a jakie trudności możesz wyróżnić w prowadzeniu pomiaru kosztów jakości?