Raportowanie - organizacja systemu i jego koszty

Dodano: 24 marca 2010
Raportowanie - organizacja systemu i jego koszty

W każdej firmie powinien istnieć niezawodny i wiarygodny system informacyjno-decyzyjny, który służyłby wspomaganiu podejmowania decyzji. W haśle o sposobach organizacji i kosztach systemu raportowania masz unikalną możliwość zapoznania się z tematyką związaną z uwarunkowaniami funkcjonowania systemu sprawozdawczości firmy. Zajmiemy się w nim tworzeniem od podstaw i wdrażaniem zmian w funkcjonującym systemie raportowania przedsiębiorstwa. W tekście znajdziesz również odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak bezbłędnie i efektywnie zorganizować system raportowania?
  • Jakie narzędzia informatyczne możesz wykorzystać do skutecznego raportowania?
  • Czym różnią się potrzeby małych i dużych firm w stosunku do systemu raportowania i analiz?
  • Jak w praktyce wdrożyć system raportowania?
  • Jakie koszty możesz przypisać wdrożeniu i wykorzystywaniu systemu raportowania?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz