Termin ważności certyfikatu rezydencji

Magdalena Płachecka

Autor: Magdalena Płachecka

Dodano: 25 listopada 2013
Pytanie:  Nasza Spółka korzysta z usług doradczych firmy z USA. Posiadamy kopię certyfikatu rezydencji podatkowej tej firmy na 2012 r. wydanego dnia 4. marca 2013. Obecnie powinniśmy dokonać zapłaty za w/w usługi. Czy przed dokonaniem zapłaty powinniśmy żądać aktualnego certyfikatu na 2013 rok?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Magdalena Płachecka

Autor: Magdalena Płachecka

Konsultant podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Praktykę zawodową zdobywa w spółce doradztwa podatkowego. Autor publikacji z pogranicza prawa gospodarczego i podatkowego.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz