Dla fiskusa reprezentacja to kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Jakub Rychlik

Autor: Jakub Rychlik

Dodano: 24 września 2013

Przedsiębiorcy mają prawo zaliczać do kosztów podatkowych ponoszone wydatki, o ile związane są z przychodami bądź źródłem, z którego są uzyskiwane. Muszą też być prawidłowo udokumentowane i nie mogą znajdować w katalogu podlegających wyłączeniu. Wydatki na reklamę można zaliczyć do kosztów podatkowych. Natomiast uznanych za reprezentację już nie.

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Jakub Rychlik

Autor: Jakub Rychlik

Doradca podatkowy (nr wpisu 11549), prawnik (absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW).
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz