Czy darmowe próbki to nieodpłatne świadczenie?

Jakub Sitarski

Autor: Jakub Sitarski

Dodano: 23 października 2024
Pytanie: Spółka przy większej dostawie otrzymała dodatkowe sztuki różnych odmian zakupionego towaru. Spółka przy zakupie miała świadomość tej promocji (promocja wymagała dokonania zakupu wskazanej minimalnej ilości towaru oraz podania kodu promocji wskazanego w regulaminie promocji). Czy w tej sytuacji spółka ma obowiązek rozpoznać przychód z nieodpłatnych świadczeń?

Pozostało jeszcze 70% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Jakub Sitarski

Autor: Jakub Sitarski

Doradca podatkowy, Radca prawny specjalizujący się w doradztwie prawno-podatkowym i obsłudze przedsiębiorstw (JDG oraz spółki). Pełnomocnik procesowy przedsiębiorców i podatników w sporach z organami, w tym w sporach podatkowych. Zawodowo związany z Kancelarią LTCA, gdzie kieruje działem Sporów Podatkowych i Postępowań Sądowych. Uprzednio współpracownik Kancelarii Prawnej prof. Witolda Modzelewskiego, będącej częścią Grupy Instytutu Studiów Podatkowych Sp. z o.o. Autor licznych publikacji na łamach najpopularniejszych portali prawniczych i branżowych. Założyciel bloga o tematyce podatkowej – www.jakubsitarski.pl.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz