Autor: Jakub Sitarski
Dodano: 23 października 2024
Pytanie:
Spółka przy większej dostawie otrzymała dodatkowe sztuki różnych odmian zakupionego towaru. Spółka przy zakupie miała świadomość tej promocji (promocja wymagała dokonania zakupu wskazanej minimalnej ilości towaru oraz podania kodu promocji wskazanego w regulaminie promocji). Czy w tej sytuacji spółka ma obowiązek rozpoznać przychód z nieodpłatnych świadczeń?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Jak pod kątem podatkowych zakwalifikować darmowe próbki towaru?
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 70% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Jakub Sitarski
Doradca podatkowy, Radca prawny specjalizujący się w doradztwie prawno-podatkowym i obsłudze przedsiębiorstw (JDG oraz spółki). Pełnomocnik procesowy przedsiębiorców i podatników w sporach z organami, w tym w sporach podatkowych. Zawodowo związany z Kancelarią LTCA, gdzie kieruje działem Sporów Podatkowych i Postępowań Sądowych. Uprzednio współpracownik Kancelarii Prawnej prof. Witolda Modzelewskiego, będącej częścią Grupy Instytutu Studiów Podatkowych Sp. z o.o. Autor licznych publikacji na łamach najpopularniejszych portali prawniczych i branżowych. Założyciel bloga o tematyce podatkowej – www.jakubsitarski.pl.