Pytanie:
Pracownica wraca do pracy po urlopie wychowawczym. Jej stanowisko zostało zlikwidowane i niestety nie ma możliwości zatrudnienia jej po tak długim okresie nieobecności. Pracownica przebywała na urlopie od 13 maja 2008 r. do 12 maja 2011 r. Przed urlopem wychowawczym wykorzystała urlop wypoczynkowy za 2007 r. i 2008 r. Firma zatrudnia 20 osób (w tym jedną pracownicę na urlopie wychowawczym i jedną na macierzyńskim). Co należy się pracownicy po powrocie? Jakie dane powinny być zawarte w świadectwie pracy przy likwidacji stanowiska?
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo