Analiza wartości przedsiębiorstwa

Dodano: 25 marca 2010
Analiza wartości przedsiębiorstwa

Zastanawiasz się, ile jest warta Twoja firma? A może Twoje przedsiębiorstwo zamierza przejąć inną spółkę i trzeba dokładnie przeanalizować, czy korzystniej będzie połączyć się z nią, czy tylko przejąć jej majątek? Aby mieć pewność, że na co dzień kierownictwo Twojej firmy dobrze zarządza jej wartością, przeczytaj to hasło - tak aby potem wiedzieć, jak doradzać korzystne dla Twojej firmy decyzje w tym zakresie. W tym tekście poznasz odpowiedź na następujące pytania:

  • Co decyduje o wartości przedsiębiorstwa?
  • Jakie są 4 główne rodzaje metod wyceny przedsiębiorstwa?
  • Jak bezbłędnie analizować podstawowe nośniki wartości przedsiębiorstwa?
  • Jakie elementy składają się na wycenę przedsiębiorstwa?
  • Jakie negatywne czynniki mogą wynikać ze wzrostu przedsiębiorstwa?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz