Pytanie:
Nasza firma podpisuje umowę z kontrahentem na dostarczenie mu sprzętu komputerowego (wraz z instalacją), oprogramowań i wdrożenie tych oprogramowań. Na poczet wykonanych prac kontrahent wpłaci nam 40% zaliczkę. Czy w umowie można zapisać, że zaliczka zostanie rozliczona w ostatniej płatności (np. na odsetki, ewentualne kary umowne i zaległe świadczenia główne)? Jak ten zapis ma się do wystawiania faktur i rozliczeń VAT-u?
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo