Pytanie:
Dostałam od klienta fakturę sprzedaży do zaksięgowania z oznaczeniem MPP (kwota pow. 20 tys. zł) wystawiona na osobę fizyczną. W momencie zaksięgowania system dał informację, że nie jest to podatnik VAT i jest błąd. Poinformowałam o tym klientkę, która zmieniła fakturę na tego samego podatnika, tylko bez MPP. Czy to jest prawidłowe, jeśli towar jest objęty MPP?
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.