Prowadzenie firmowych profili to nie import usług

Dodano: 8 grudnia 2014
Pytanie:  Agencja reklamowa zajmuje się m.in. zamieszczaniem i utrzymywaniem firmowych profili na Facebooku (fanpage'u) w imieniu zlecających. Wykonuje te czynności na zlecenie klientów mających siedzibę na terytorium Polski. Sprzedaż usługi dokumentowana jest fakturą z 23% stawką VAT. Tworzenie tzw. fanpag'a jest nieodpłatne. Czy korzystanie z Facebooka w celu zamieszczania firmowych profili należy traktować jak import usług? Jeżeli tak, w jaki sposób to wycenić?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz