Autor: Tomasz Krywan
Dodano: 14 listopada 2016
Pytanie:
We wrześniu 2016 r. nasze przedsiębiorstwo nabyło materiały biurowe. VAT z faktury zakupowej odliczono w całości w deklaracji za miesiąc wrzesień. Następnego dnia po zakupie zwrócono towar. Sprzedawca wystawił korektę z datą wrześniową. Nabywca materiałów jednak korektę otrzymał z miesięcznym opóźnieniem - w październiku 2016 r. Proszę o odpowiedź w jakim terminie należy rozliczyć VAT. Czy należy rozliczyć pomniejszenie w październiku, czy należy zrobić korektę deklaracji VAT za miesiąc wrzesień?
Pozostało jeszcze 73% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.