Jak skutecznie wykorzystać sponsoring w zgodzie z przepisami VAT? Przykłady

Kamila  Gancarz

Autor: Kamila Gancarz

Dodano: 21 sierpnia 2024
Sprawdź, kiedy i w jaki sposób umowy sponsoringowe podlegają opodatkowaniu VAT.

Jednym z popularnych narzędzi reklamowych stosowanych przez przedsiębiorców jest sponsoring. Taka forma reklamy powszechnie wykorzystywana jest do zwiększania rozpoznawalności marki wśród docelowych klientów. W praktyce pojawiają się wątpliwości, w jakich przypadkach sponsoring podlega opodatkowaniu VAT.  Sprawdź, jak prawidłowo rozliczać VAT od umów sponsoringowych, unikając niepotrzebnych komplikacji podatkowych.

Korzyści 

Po przeczytaniu tekstu:

  • dowiesz się,kiedy i w jaki sposób umowy sponsoringowe podlegają opodatkowaniu VAT;
  • poznasz zasady, które pomogą Ci unikać potencjalnych komplikacji związanych z rozliczaniem VAT od sponsoringu;
  • będziesz wiedzieć, jak ustalić moment powstania obowiązku podatkowego w tego rodzaju umowach.

Polecamy też:

Czy koszty sponsoringu mogą zmniejszyć podstawę opodatkowania spółki komunalnej?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Kamila  Gancarz

Autor: Kamila Gancarz

starszy konsultant podatkowy Subteno Tax Komorniczak i Wspólnicy sp. k.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz