Pytanie:
Pracownik jest zatrudniony na 1/2 etatu na podstawie umowy na czas nieokreślony od maja 2010 r. Od 2002 r. pracownik był zatrudniony w innej firmie w pełnym wymiarze czasu pracy, a w 2007 r. na zasadzie porozumienia stron zmieniono wymiar czasu pracy na 1/2 etatu. Obecnie pracownik pracuje w dwóch firmach. W starej nadal na 1/2 etatu i w nowej również na 1/2 etatu. Jak ustalić wymiar urlopu w nowej firmie skoro umowa w poprzednim zakładzie pracy nie była rozwiązana? Czy w nowej firmie liczy się staż pracy do wymiaru urlopowego skoro nie była rozwiązania stosunku pracy i nie ma świadectwa pracy? Jakim dokumentem można poświadczyć, że od 2002 r. do 2010 r. było zatrudnienie? W jakim wymiarze przysługuje urlop w nowym miejscu pracy?
Pozostało jeszcze 65% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo