Pytanie:
Pracownik został zatrudniony na umowę o pracę na okres próbny do 31 stycznia 2011 r. W dniu 30 grudnia 2010 r. pracownik złożył wypowiedzenie, które upłynęło z dniem 14 stycznia 2011 r. W dniu 3 stycznia 2011 r. miał się stawić do pracy, ale nie przyszedł. Poinformował telefonicznie koleżankę z pracy, że ma chore dzieci i nie przyjdzie do pracy, a zwolnienie w późniejszym terminie dostarczy małżonek. Zgodnie z przepisami o usprawiedliwianiu nieobecności w pracy pracownik ma dwa dni na to, aby dostarczyć druk L-4. W dniach 3 i 4 stycznia 2011 r. nikt druku L-4 nie dostarczył. Proszę o informację, jakie kroki może podjąć pracodawca w związku z niedostarczeniem L-4 do pracodawcy?
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo